Visual merchandising professional
Obsahem semináře jsou
- Základy category managementu
- Základy space managementu
- Pravidla Visual merchandisingu
- Aktuální trendy
Co si odnesu za znalosti
- jak orientovat nábytek na prodejní ploše pro ideální cestu zákazníka
- jak kategorie zboží rozdělovat, jaké kategorie zboží kam vystavovat
- jak zaujmout výlohou a čelními stěnami na prodejně
- základní informace k pos komunikaci, základní informace k cenové komunikaci
- horké a studené zóny na prodejně, ideální konstrukce výloh a prodejních stěn
- doporučené barevné kombinace, aktuální merchandisingové trendy
- vybrané případy z praxe, měřené výsledky okem i v číslech
- jak podpořit e-shop a značku
- individuální konzultace dle potřeb účastníka
19.6. Praha (osobně/online)
Cena: 5.900 Kč včetně daně
Potvrzení akce Ano Ne Zavřít Trvale odstranit Nastavit workflow Nastavit cenu