Visual merchandising professional

obrázek

Obsahem semináře jsou

  • Základy category managementu
  • Základy space managementu
  • Pravidla Visual merchandisingu
  • Aktuální trendy

Co si odnesu za znalosti

  • jak orientovat nábytek na prodejní ploše pro ideální cestu zákazníka
  • jak kategorie zboží rozdělovat,  jaké kategorie zboží kam vystavovat
  • jak zaujmout výlohou a čelními stěnami na prodejně
  • základní informace k pos komunikaci,  základní informace k cenové komunikaci
  • horké a studené zóny na prodejně,  ideální konstrukce výloh a prodejních stěn
  • doporučené  barevné kombinace,  aktuální merchandisingové trendy
  • vybrané  případy z praxe, měřené výsledky okem i v číslech
  • jak podpořit e-shop a značku
  • individuální konzultace dle potřeb účastníka


  19.6. Praha (osobně/online)

Cena: 5.900 Kč včetně daně

Registrační formulář

Kontaktní formulář